آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر خوب برای شاگردان گل‎‌محمدی| نساجی پرسپولیس لغو شد

  • کد خبر: ۵۱۶۱۵
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
خبر خوب برای شاگردان گل‎‌محمدی| نساجی پرسپولیس لغو شد
با توجه به مخالفت مسئولان نساجی برای برگزاری دیدار خانگی تیم‌شان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ دیدار دو تیم را به زمان دیگری موکول کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که بازی این تیم مقابل نساجی، به جای قائمشهر در تهران برگزار شود، سازمان لیگ به نساجی پیشنهاد کرد نیم فصل اول میهمان پرسپولیس باشد و نیم فصل دوم میزبان این تیم، اما باشگاه نساجی این پیشنهاد را نپذیرفت.

تصمیم جدید این است که بازی دو تیم لغو شود و نساجی و پرسپولیس در پایان نیم فصل اول به مصاف هم بروند.

از قائمشهر خبر می‌رسد پرسپولیس برای بازی با نساجی به قائمشهر سفر نمی‌کند و از آن جایی که نساجی هم حاضر به بازی در تهران نیست، این بازی لغو شد.

البته با توجه به فشردگی بازی‌ها و مشکلاتی که لغو این بازی ایجاد می‌کند سازمان لیگ همچنان امیدوار بود نساجی بپذیرد در تهران با پرسپولیس بازی کند، اما در نهایت با اعلام رسمی سازمان لیگ بازی لغو شد.

سازمان لیگ هم در این خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:

مسابقه دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر به دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در شرایط کرونایی لغو و به زمان دیگری موکول شد.
 
منبع: طرفداری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->